ინგლ.: Consumerism
- იდეოლოგია/თეორია, რომელიც ადამიანებს სულ უფრო მეტი საქონლის, პროდუქციისა თუ სერვისის შეძენისა და მოხმარებისკენ უბიძგებს.
- ინდუსტრიული საზოგადოების წესრიგი, რომელშიც უამრავი პროდუქციის/სერვისის ყიდვა-გაყიდვა ხდება
- მომხმარებელთა საპროტესტო მოძრაობის ფორმა, ბაზარზე ხელოვნურად წარმოქმნილი (საქონელ) გაცვლების უსამართლო თანაფარდობის აღმოსაფხვრელად, იმპორტის გაზრდის, ექსპორტის შემცირების და სხვა გზით ბაზრის გაჯერებისათვის
წყარო:
https://www.merriam-webster.com/dictionary/consumerism
https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/consumerism
http://www.nplg.gov.ge/gwdict/index.php?a=term&d=48&t=12824
« ლექსიკონში დაბრუნება